Žádné produkty v košíku
Vítejte na webových stránkách LELOSI.CZ, které spravuje firma UVECTO d.o.o. (dále jen: firma). Webové stránky byly vytvořeny za účelem informování širší veřejnosti o firmě a jejích službách. Prosíme vás, abyste jako návštěvník našich webových stránek dodržoval všechny níže uvedené podmínky. Prohlížením nebo používáním těchto webových stránek potvrzujete, že jste si tyto podmínky přečetli, že jim rozumíte a že s nimi souhlasíte a plně přijímáte.
Majitel webových stránek se s náležitou péčí pokusí zajistit přesnost a aktuálnost informací na webových stránkách. Zároveň si vyhrazuje právo měnit obsah webových stránek nebo jejich doplňování ukončit kdykoli, bez jakéhokoli předchozího oznámení, a nepřebírá žádnou odpovědnost za opětovné obnovení webových stránek. Majitel webových stránek může také kdykoli a bez jakéhokoli oznámení změnit služby, výrobky, ceny nebo programy popsané na těchto webových stránkách. Před použitím údajů z webových stránek ověřte přesnost informací ve firmě. Použití ochranné známky majitele webových stránek je povoleno pouze po předchozím souhlasu majitele webových stránek. Veškeré texty, fotografie a ostatní obsahy, které jsou na webových stránkách znázorněny, shromáždil a upravil majitel webových stránek a jedná se pouze informativní údaji shromážděné za účelem prezentace služeb firmy UVECTO d.o.o..
INTERNETOVÝ OBCHOD LELOSI.CZ
Všeobecné podmínky internetového obchodu jsou sepsány podle Zákona o ochraně spotřebitele Republiky Slovinsko (ZVPot), Zákona o ochraně osobních údajů Republiky Slovinsko (ZVOP-1), Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR) a Zákona o elektronických komunikacích Republiky Slovinsko (ZEKom-1) a zohledňují i mezinárodní kodexy elektronického obchodu.
Všeobecné obchodní podmínky stanovují provozování internetového obchodu, práva a povinnosti uživatele a internetového obchodu a upravují obchodní vztah mezi internetovým obchodem a zákazníkem. Zákazníka zavazují všeobecné podmínky, které jsou platné v okamžiku nákupu (odeslání internetové objednávky). Uživatel je při odeslání objednávky vždy obzvlášť pozorný na všeobecné obchodní podmínky a odesláním objednávky potvrdí své seznámení s nimi.
Nákup v internetovém obchodě LELOSI.CZ je možný s registrací nebo po uvedení potřebních udajů. Při registraci návštěvník získá uživatelské jméno, které je shodné s adresou jeho e-mailu a heslo. Registrací se návštěvník stane uživatelem internetového obchodu.
CENY
Veškeré ceny v internetovém obchodě LELOSI.CZ jsou uvedeny v CZK a jsou včetně 21 % DPH. Ceny platí v okamžiku odeslání objednávky a nemají předem stanovenou platnost. Nabídka platí do odvolání. Slevy a akce se zpravidla nesčítají.
I přes mimořádné úsilí zajistit co nejaktuálnější a nejpřesnější informace se může stát, že je informace o ceně chybná. V tom případě nebo v případě, že se cena zboží změní během zpracování objednávky, umožní firma zákazníkovi odstoupení od nákupu.
ZPŮSOB PLATBY
Internetový obchod umožňuje následující způsoby platby:
Kupující je kromě kupní ceny za objednané výrobky povinen uhradit i veškeré poplatky za doručování při převzetí zboží s výjimkou objednání jednotlivého zboží, které má u popisu poznámku: »poštovné zahrnuto v ceně« nebo »doprava zdarma«.
K doručení objednávek na území České republiky používáme zásilkové služby GLS, WE-DO a Zásilkovnu. Objednané výrobky vám doručí na adresu, kterou jste uvedli jako doručovací adresu. V případě, zda v době doručení nemůžete zásilku převzít, kurýr se pokusí o doručení další pracovní den. Pokusy o doručení jsou celkem tři. Je možné taktéž požádat kurýra o uložení na nejbližším výdejním místě dané kurýrní služby.
Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič Vám zanechá oznámení o zásilce. To Vám přijde buď SMS zprávou nebo na Váš e-mail, který jste uvedli v objednávce.
Jestliže se první doručení nezdařilo, podnikne kurýr další pokus o doručení. Můžete pro další pokus o doručení vybírat z několika variant doručení.
Vybírat můžete z následujících možností:
Tento internetový obchod je maloobchodním obchodem, se zaměřením na prodej konečným spotřebitelům (B2C). Umožňujeme tak prodej B2C prostřednictvím našich internetových obchodů a nenabízíme možnost výdeje faktur právním osobám. V případě, že chcete s naší společností navázat vztah B2B a koupit větší množství zboží, kontaktujte prosím náš velkoobchod na e-mailu info@lelosi.cz.
OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A POSTUP NÁKUPU
Kupující může požadované zboží objednat e-mailem nebo zakoupením v internetovém obchodě. V případě internetového nákupu musí návštěvník internetového obchodu poskytnout potřebné údaje k odeslání.
Následně může uživatel zahájit proces objednání. Kupující má před potvrzením objednávky možnost objednávku zkontrolovat a zadat opravu vybraných výrobků a množství vybraných výrobků. Po potvrzení nákupu může kupující opravy objednávky upravit oznámením e-mailem, avšak pouze do okamžiku, kdy je zboží odesláno.
Postup nákupu:
1. krok: Kupující v nabídce internetového obchodu vybere požadované zboží a množství a výběr potvrdí kliknutím na tlačítko »přidat do košíku«. V případě nákupu několika různých výrobků se proces u každého zboží opakuje. Jakmile je výběr zboží ukončen, má kupující k dispozici kontrolu shrnutí objednávky. Po kontrole obsahu objednávky výběr potvrdí kliknutím na tlačítko »Dokončit objednávku«.
2. krok: Po odeslání objednávky obdrží kupující e-mailem oznámení, že je objednávka přijata. V tomto kroku má kupující znovu možnost obsah objednávky zkontrolovat. Pro případ chyb při nákupu má kupující k dispozici i možnost zrušení objednávky. Kupující může objednávku zrušit ve lhůtě 2 hodin po odeslání objednávky e-mailem. V případě zrušení e-mailem je ve zprávě potřeba povinně uvést následující údaje: v předmětu zprávy: Zrušení objednávky a číslo objednávky; a v obsahu zprávy: a) název výrobku b) jméno a příjmení kupujícího a c) adresu kupujícího.
3. krok: Jestliže kupující objednávku nezruší, jde objednávka do dalšího zpracování u prodejce. Prodejce po převzetí ověří dostupnost objednaného zboží a objednávku potvrdí nebo s odůvodněním zamítne. Při potvrzení objednávky prodejce kupujícího e-mailem informuje o předpokládaném termínu doručení. Je-li zboží skladem, prodejce ve lhůtě 3-5 pracovních dní zboží vhodně zabalí a balík odešle adresátovi. Myslíme ekologicky a proto posíláme faktury e-mailem po doručení objednávky.
Kupní smlouva mezi poskytovatelem a kupujícím je uzavřena ve chvíli, kdy kupující objednávku potvrdí (kupující obdrží e-mail o stavu Objednávka potvrzena). Od této chvíle jsou veškeré ceny a další podmínky nákupu fixní a platí jak pro poskytovatele, tak pro kupujícího. Kupní smlouva je v elektronické podobě uložena na serveru firmy.
Bezpečnostní upozornění k použití všech výrobků.
Před použitím každého výrobku je nutné si přečíst návod k použití. Každý výrobek je potřeba před použitím bezpečným způsobem vyzkoušet. Pokud si nejste zcela jisti, jakým způsobem výrobek vyzkoušet nebo nejste přesvědčeni, zda je výrobek bezpečný pro použití a může způsobit materiální škodu nebo újmu na zdraví lidí, Žádáme Vás, abyste výrobek nepoužívali, informovali o tom prodejce a výrobek mu vrátili. Všechny výrobky používejte dle vlastního posouzení a na vlastní odpovědnost.
Snažíme se o co nejpodrobnější a nejsprávnější popis výrobků a obrázků. I přesto nemůžeme zajistit, že jsou všechny uvedené informace o výrobcích a jejich obrázky zcela přesné. V případě nejasností ověřte přesnost informací u prodejce.
PRÁVO ODSTOUPIT OD SMLOUVY
U smluv uzavřených na dálku, nebo uzavřených mimo obchodní prostory, má spotřebitel podle ZVPot právo nás do 14 dní informovat, že od smlouvy odstupuje, aniž by musel uvést důvod svého rozhodnutí. Spotřebitel je fyzická osoba, jež nabývá nebo používá zboží a služby pro účely, které se netýkají jeho profesionální nebo podnikatelské činnosti. Možnost odstoupení od smlouvy podle ZVPot tedy NEPLATÍ pro právnické osoby.
Kupující, který od smlouvy nebo objednávky odstoupí, musí zboží vrátit nepoškozené v originálním obalu a v nezměněném množství. V případě, že prodejce zjistí, že je vrácené zboží poškozeno, nebo že vrácené množství nesouhlasí, má prodejce právo odstoupení od smlouvy zamítnout a kupující je povinen uhradit i případnou vzniklou škodu.
Právo odstoupit od smlouvy nemáte v následujících případech:
Pokud zboží nebo příslušenství není vráceno v originálním nepoškozeném obalu, nepoužité, nenošené, neprané, čisté a v nezměněném množství.
Oznámení o odstoupení můžete předložit firmě s jednoznačným prohlášením, z něhož jasně vyplývá, že od smlouvy odstupujete. Oznámení o odstoupení nám můžete poslat:
Má se za to, že jste prohlášení o odstoupení podali včas, pokud ji pošlete ve lhůtě stanovené k odstoupení od smlouvy. Důkazní břemeno ohledně uplatňování práva na odstoupení z tohoto článku nese spotřebitel.
Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete na odkazu: https://lelosi.cz/pages/reklamace
Pokud jste zboží už obdrželi a od smlouvy odstoupíte, musíte zboží do 30 dní po oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit na naši adresu. Má se za to, že jste zboží vrátili včas, pokud ho pošlete před uplynutím 30–denní lhůty k vrácení. Výrobky musíte vrátit nepoškozené, nepoužité, neprané, v nezměněném množství a v originálním, nepoškozeném obalu. Poškozené výrobky, výrobky ve změněném množství a výrobky v neoriginálním nebo poškozeném obalu není možné vrátit. Výrobky vraťte jako balíkovou zásilku, ne jako dopis. K výrobkům, které se vracejí, nemusí být přiložena kopie faktury. Je potřebné vyplnit formulář pro vrácení zboží na našich stránkách, abychom celý proces realizovali rychleji. V případě odstoupení od smlouvy hradíte pouze náklady na vrácení zboží.
Pokud jste objednané zboží již zaplatili, vrátíme vám všechny přijaté platby, za vrácené produkty nejpozději do 30 dní po obdržení vráceného zboží ve skladu.
Pokud jste zboží již obdrželi a od smlouvy odstoupíte, musíte zboží vrátit do 30 dní po oznámení o odstoupení od smlouvy. Vrácení přijatých plateb v tomto případě pozdržíme do převzetí vráceného zboží. Přijaté platby vám vrátíme stejným platebním prostředkem, který jste použili při nákupu. V případě platby dobírkou, nám uveďte Vaše číslo účtu ve formátu IBAN.
Doporučujeme, abyste nás před vrácením informovali po e-mailu, abychom se na nejlepším způsobu vrácení dohodli.
Pokud výrobek správně nefunguje nebo nefunguje podle vašich očekávání, prosíme, abyste nám napsali na e-mail, kde vám zákaznická podpora ráda pomůže. Tímto způsobem zabráníte případnému chybnému použití výrobku a poškození samotného výrobku i případnému poškození jiných věcí.
U výrobků, u nichž zjistíme, že byly poškozeny z důvodu nesprávného nebo nevhodného použití, respektive zacházení, které není nezbytné ke zjištění povahy, vlastnosti a fungování zboží, nebudeme moci reklamaci zohlednit. Pokud budete chtít takový výrobek po zamítnutí reklamace znovu převzít, zašleme vám ho a k tomu vyúčtujeme poplatky spojené s doručením takového výrobku.
VADNÉ PLNĚNÍ
Prodejce musí kupujícímu předat zboží podle smlouvy a odpovídá za své vadné plnění.
Kdy vadné plnění nastává:
Způsobilost zboží k normálnímu použití se posuzuje podle obvyklého zboží stejného druhu a s přihlédnutím k jakýmkoli prohlášením prodejce o charakteristikách zboží, které uvedl prodejce nebo výrobce zejména v propagaci, prezentaci výrobku nebo uvedením na zboží samotném. Pro odpovědnost za vadné plnění se používají ustanovení zákona, který upravuje závazkové vztahy.
Jak se vadné plnění uplatňuje?
Kupující může svá práva z titulu vadného plnění uplatňovat, pokud nás o vadě informuje ve lhůtě dvou měsíců ode dne, kdy byla vada zjištěna. Kupující musí v oznámení o vadě vadu přesněji popsat a umožnit nám, abychom věc zkontrolovali. Oznámení o vadě nám může kupující sdělit osobně, přičemž mu musíme vydat potvrzení.
Kdy prodejce za vadné plnění neodpovídá?
Prodejce neodpovídá za vadné plnění u zboží, které se objeví po uplynutí dvou let, kdy byla věc předána. Pokud je předmětem smlouvy mezi prodejcem a kupujícím použitá věc, neodpovídáme za vadné plnění u zboží, které se objeví po uplynutí jednoho roku, kdy byla věc předána. Má se za to, že vadné plnění existovala již v době předání, pokud se objeví ve lhůtě šesti měsíců od předání.
ZÁRUKA
V případě, že je vaše zboží poškozené, můžete uplatňovat záruku. Na všechny produkty v naší nabídce máme záruku 12 měsíců. Záruka běží od data převzetí zboží. Záruku můžete uplatňovat s fakturou.
Záruka neplatí v případě:
Pokud oprava trvá více než 45 dní, vyměníme vám výrobek za nový, pokud to není možné, vrátíme vám plnou kupní cenu za výrobek.
Ochrana údajů
Vaše osobní údaje budou pečlivě chráněny v souladu s platnými předpisy. Údaje získané při objednání zboží budou použity k zasílání nabídek, faktur a další potřebné obchodní komunikace mezi vámi a prodejcem. Za ochranu osobních údajů je odpovědný i sám uživatel, a to tak, že zajistí bezpečnost svého uživatelského jména a hesla i odpovídající programovou (antivirovou) ochranu svého počítače.
Přístupnost informací
Poskytovatel se zavazuje, že kupujícímu vždy zajistí následující informace:
Prodejce vyvine maximální úsilí, aby byly případné spory řešeny dohodou, pokud to však nebude možné, bude k řešení těchto sporů příslušný soud v Lublani.
Údaje o zápisu do rejstříku s uvedením rejstříku a čísla vložky
UVECTO d.o.o.
Sídlo: Kovinarska cesta 4, 1241 Kamnik, Slovinsko
IČO: 8491526000
DIČ: SI96314460
SKD: G47.910 – Maloobchodní prodej prostřednictvím zásilkového prodeje nebo internetu
Platforma pro řešení sporů
Od 15. února 2016 Evropská komise připravuje platformu pro mimosoudní řešení sporů. Spotřebitelé tak mají možnost řešit spory v souvislosti se svojí internetovou objednávkou bez zapojení soudu. Platforma pro řešení sporů ke k dispozici na webových stránkách http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Více informací o platformě pro řešení sporů ke k dispozici na webových stránkách http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.html.
Společnost UVECTO d.o.o. v souladu s právními normami neuznává žádný subjekt mimosoudního urovnání spotřebitelských sporů než subjekt příslušný pro urovnání spotřebitelského sporu, který může uživatel zahájit podle Zákona o mimosoudním urovnávání spotřebitelských sporů Republiky Slovinsko.
KOMUNIKACE
UVECTO d.o.o. bude uživatele kontaktovat přes komunikační prostředky na dálku pouze v případě, že se tomu uživatel výslovně nebrání. Reklamní elektronické a/nebo SMS zprávy budou obsahovat následující obsah:
Rovněž budou jasně stanoveny podmínky účasti:
Názory, respektive komentáře uživatelů a recenze výrobků, které zákazníci napíší, jsou součástí funkce obchodu, které jsou určeny společenství uživatelů. Poskytovatel umožňuje napsat názor kterémukoli registrovanému uživateli obchodu a před finálním zveřejněním je poskytovatel zkontroluje. Poskytovatel nezveřejní názory nebo příspěvky, které jsou jakkoli urážlivé, obscénní nebo dle mínění poskytovatele neposkytují přínos jiným uživatelům a návštěvníkům.
Odesláním názoru nebo komentáře uživatel výslovně souhlasí s podmínkami použití a povoluje poskytovateli zveřejnění části nebo celého textu ve všech elektronických a dalších médiích. Poskytovatel má právo obsah používat časově neomezeně a k jakémukoli účelu, který je v obchodním zájmu poskytovatele, včetně zveřejnění v reklamách nebo v jiných marketingových komunikacích. Autor názoru zároveň prohlašuje a zaručuje, že je držitelem majetkových a autorských práv k napsaným názorům a komentářům a že tato práva bez časového omezení přenáší na společnost UVECTO d.o.o..
Prohlášení o ochraně osobních údajů
Společnost UVECTO d.o.o. respektuje a chrání vaše soukromí. V našem Prohlášení o ochraně osobních údajů si můžete přečíst, jak nakládáme s vašimi osobními údaji.