Nově nás můžete kontaktovat telefonicky na 277 009 009.

FAQ

Všeobecné otázky

Jak udržovat produkty LELOSI? Mohu je sušit v sušičce?
Doporučujeme je prát na program jemné prádlo na 30 stupňů. Je velmi důležité otočit produkty potiskem na vnitřní stranu.
Sušení v sušičce není povoleno.
Nepoužívejte bělidlo!
Jak si vybrat správnou velikost?
Při výběru správné velikosti si můžete pomoci velikostní tabulkou, která je vyvěšena u každého zboží na našem webu. Pokud se ani po kontrole tabulky nemůžete rozhodnout pro vhodnou velikost, kontaktujte nás na info@lelosi.cz a my vám rádi pomůžeme.
Jsou legíny LELOSI průhledné?
Legíny nejsou průhledné. Částečná průhlednost může nastat pouze při špatné volbě velikosti – v tomto případě může dojít k natažení materiálu, proto je výběr správné velikosti důležitý.
V inzerátu, na Facebooku, u kamaráda... jsem viděl/a produkt LELOSI, který na webu není k dispozici. Mohu si jej přesto objednat?
Protože je nabídka našich položek často obměňována, aby zůstaly jedinečné, můžete si vybírat pouze z položek, které jsou na webu skladem. Ostatní modely jsou bohužel vyprodané.
Jsou legíny LELOSI vhodné pro těhotné ženy?
Legíny LELOSI mají vysoký pas, jsou velmi elastické a neškrtí, proto je rádo nosí mnoho těhotných zákaznic. Záleží však také na postavě, velikosti bříška atd.
Jsou legíny LELOSI vhodné pro intenzivní cvičení?
Materiál legín LELOSI je velmi odlišný od materiálu klasických sportovních legín. Mnoho zákazníků je s radostí využívá na jógu, pilates a procházky. Berte ale prosím na vědomí, že intenzivní cvičení může poškodit vlákna a způsobit opotřebení.

Platby, vrácení a výměny

Jak mohu zaplatit za svou objednávku LELOSI?
Mezi podporované způsoby platby na stránce patří dobírka, platba kreditní kartou online.
Kurýr mi nepředal fakturu a/nebo potvrzení o platbě. Je to v pořádku?
Kurýři nedoručují faktury a ty nejsou součástí zásilky. Faktura je automaticky zaslána na Vaši e-mailovou adresu po úspěšném přijetí zásilky zákazníkem.
Chtěl/a bych obdržet firemní fakturu za svou objednávku. Jak to mám udělat?
Pošlete nám své firemní údaje a seznam položek, které si přejete objednat, na info@lelosi.cz a my vám zašleme proforma fakturu. Fakturu za online nákup, která již byla vystavena, nelze změnit.
Velikost produktů, které jsem obdržel/a, mi nevyhovuje. Mohu je vyměnit? Jaký je postup?
Samozřejmě je můžete vyměnit. Vyplňte prosím formulář pro výměnu. Zde najdete veškeré potřebné informace. Máte-li další dotazy, kontaktujte nás na adrese info@lelosi.cz a my vám rádi pomůžeme.
Produkty, které jsem obdržel/a, mi nevyhovují a chci je vrátit. Můžu to udělat? Jaký je postup?
Samozřejmě je můžete vrátit. Vyhledejte prosím formulář pro vrácení peněz. Zde najdete veškeré informace. Máte-li další dotazy, kontaktujte nás na adrese info@lelosi.cz a my vám rádi pomůžeme.
Produkty, které jsem obdržel/a, jsou poškozené. Co můžu dělat?
Prosíme, abyste nám zaslali fotografii poškozených věcí na adresu info@lelosi.cz. Založíme reklamaci a pokusíme se problém vyřešit k vaší spokojenosti.