Nově nás můžete kontaktovat telefonicky na 277 009 009. Poslední kusy, konečné ceny: Prozkoumejte 👀 25% sleva na KAŽDÝ druhý levnější produkt s kódem: LELOSI25 Nakupte za více než 2 500 Kč a my vám do balíčku přidáme 🎁dárek - ručník LELOSI!🎁

FAQ

Všeobecné otázky

Chci si koupit položku, která je na webu vyprodaná. Kdy bude opět k dispozici?
Vyberte si velikost s požadovanou položkou a klikněte na tlačítko OZNÁMIT. Jakmile bude položka opět skladem, obdržíte e-mail.
Jak poznám, jakou velikost si mám vybrat?
S výběrem vám pomůže tabulka velikostí, kterou najdete u každé položky v internetovém obchodě. Pokud se ani po zkontrolování tabulky nemůžete rozhodnout, která velikost by pro vás byla nejvhodnější, můžete nám poslat e-mail s vašimi mírami na adresu podpora@lelosi.cz a my vám rádi pomůžeme.
Jsou legíny LELOSI vhodné pro těhotné ženy?
Klasické legíny LELOSI mají vysoký pas, jsou velmi elastické a neomezují. Proto si je oblíbilo tolik těhotných žen. Samozřejmě také záleží na vaší postavě a velikosti bříška. V první polovině těhotenství vám bude s největší pravděpodobností vyhovovat velikost, kterou běžně nosíte, ale v posledních měsících doporučujeme zvolit o jednu velikost větší. Legíny z kolekce Move nedoporučujeme, protože díky kompresnímu efektu mohou tlačit na bříško.
Jsou legíny LELOSI vhodné na intenzivní trénink?
Kolekce Move je vhodná na cvičení. Byla vyrobena právě pro tento účel, protože materiál je kompresní a odolnější a má také pevnější švy. Klasické legíny LELOSI nejsou vhodné na intenzivní trénink, protože jsou kvůli své extrémní měkkosti náchylnější k poškození látky při tlaku. Klasické legíny doporučujeme pro každodenní pohodlí.
Nabízíte tolik různých kolekcí legín. Jak si mám vybrat ty nejvhodnější pro mě?
Připravili jsme pro vás průvodce, který znázorňuje rozdíly a vlastnosti různých kolekcí legín. Jsme si jisti, že vám jeho prostudování pomůže při výběru. Najdete ho na tomto odkazu.
Jak mám o oblečení LELOSI pečovat a prát jej?
U každé položky na webových stránkách najdete připravené pokyny a informace o údržbě textilu.
Obecně doporučujeme prát na jemný program při 30 stupních.
Před praním otočte oblečení tak, aby byl potisk na vnitřní straně.
Sušení v sušičce není povoleno. Výjimkou jsou plážové ručníky.
Už si nepřeji dostávat propagační e-maily. Jak se mohu odhlásit z odběru newsletteru?
V zápatí každého propagačního newsletteru můžete kliknout na odkaz a odhlásit se z odběru newsletteru nebo upravit frekvenci zasílání e-mailů.

Doprava

Kdy mohu očekávat doručení své objednávky, pokud ji zaplatím dnes?
Snažíme se odesílat objednávky do dvou pracovních dnů po obdržení platby. V období promo akcí a výprodejů se může doba odeslání prodloužit, ale vždy se snažíme odeslat všechny objednávky co nejdříve. Po odeslání objednávky z našeho skladu závisí doba dodání na zvolené doručovací službě.
Jakou doručovací službu používáte pro zasílání balíčků a kolik dní musím čekat na doručení své objednávky?
Při dokončení nákupu máte možnost zvolit si preferovanou službu doručení. Dostupné doručovací služby, cenu dopravy a přibližnou dobu doručení si můžete prohlédnout na tomto odkazu. Rychlost doručení, jakmile zásilka opustí náš sklad, bohužel nemůžeme ovlivnit. Vždy nás můžete kontaktovat, pokud se setkáte s jakýmikoli problémy s balíčkem. Informujte nás o situaci na adrese podpora@lelosi.cz a my vám pomůžeme, jak nejlépe budeme moci.
Kde najdu sledovací číslo své zásilky?
Jakmile bude vaše objednávka připravena k odeslání, obdržíte na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při objednávce, potvrzovací zprávu s číslem zásilky. Pomocí tohoto čísla pak můžete sledovat průběh doručování na webových stránkách doručovací služby.
Mohu si svou objednávku vyzvednout v prodejně/ na výdejním místě zásilek?
Při zadávání objednávky na webových stránkách bohužel zatím není možné zvolit doručení přímo na místo vyzvednutí. Tu si můžete domluvit s doručovací službou pomocí čísla zásilky, které vám bude po odeslání zasláno na vaši e-mailovou adresu.

Objednávka a platba

Kurýr mi při doručení balíčku nevystavil fakturu. Je to v pořádku?
Kurýři faktury nedoručují, ani nejsou součástí balíčku. Po úspěšném doručení balíku je faktura automaticky zaslána na vaši e-mailovou adresu.
Proč nemohu na svou objednávku uplatnit slevový kód?
Při jednom nákupu můžete použít pouze jeden slevový kód. Pokud jste již jeden slevový kód zadali, nemůžete přidat další. Je také možné, že se slevový kód nevztahuje na obsah vašeho košíku.
Jak mohu použít dárkovou kartu na svou objednávku?
Kód dárkové karty můžete zadat u pokladny v druhém kroku dokončení nákupu v sekci k tomu určené. Musíte zadat všechny znaky kódu správně. Pokud narazíte na nějaké problémy, dejte nám vědět na podpora@lelosi.cz a my vám pomůžeme.
Platnost mé dárkové karty vypršela, protože nebyla použita do jednoho roku od zakoupení. Co mohu nyní udělat?
Prodloužíme platnost vaší dárkové karty. Zašlete nám prosím kód dárkové karty na adresu podpora@lelosi.cz a my vám pomůžeme.
Pokud si objednám digitální dárkovou kartu, obdržím ji okamžitě?
Pokud si objednáte digitální dárkovou kartu a ihned ji zaplatíte, bude vám zaslána na e-mail během 1 až 2 pracovních dnů. Pokud si zakoupíte digitální dárkovou kartu a rozhodnete se ji zaplatit na dobírku, zašleme vám místo ní fyzickou dárkovou kartu.
Jaké jsou dostupné platební metody na webových stránká?
Na stránkách jsou podporovány tyto platební metody: platba na dobírku, platební/kreditní karta a zálohová faktura.
Přeji si obdržet fakturu na společnost za mou objednávku. Jak ji získám?
Zašlete nám kompletní informace o své společnosti a seznam položek, které chcete objednat, na adresu podpora@lelosi.cz a my vám zašleme proforma fakturu. V okamžiku vytváření faktury můžeme uplatnit stejné slevy, které jsou k dispozici na webových stránkách. Fakturu za již uskutečněný online nákup není možné měnit.
Právě jsem zadal/a objednávku, ale spletl/a jsem se při výběru a chci ji změnit nebo zrušit. Co mohu udělat?
Svůj požadavek nám neprodleně sdělte na adrese podpora@lelosi.cz. Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, zrušíme ji nebo změníme velikost zboží, pokud je skladem.

Vrácení a výměny

Velikost oblečení, které jsem obdržela, mi nesedí. Mohu jej vyměnit? Jaký je postup?
Samozřejmě je můžete vyměnit, pokud oblečení nebylo nošeno a vypráno. Vyplňte žádost o výměnu na tomto odkazu. Tam obdržíte všechny potřebné informace. Pokud budete potřebovat pomoc, můžete nás kontaktovat na adrese podpora@lelosi.cz a my vám rádi poradíme.
Zboží, které jsem obdržela, mi nevyhovuje a nechci si jej ponechat. Mohu je vrátit? Jaký je postup?
Pokud nejste s obdrženým zbožím spokojeni, můžete jej vrátit. Vyplňte žádost o vrácení peněz na tomto odkazu. Tam obdržíte všechny potřebné informace. Pokud potřebujete pomoc, můžete nás kontaktovat na adrese podpora@lelosi.cz a my vám rádi poradíme.
Položky, které jsem obdržel, jsou poškozené. Co mohu dělat?
Pořiďte prosím fotografie poškození a zašlete je na adresu podpora@lelosi.cz. Uveďte, prosím, své údaje a číslo objednávky nebo faktury. Budeme se snažit problém vyřešit způsobem, který pro vás bude nejvhodnější.
Obdržel jsem špatnou položku. Co mohu dělat?
Pořiďte prosím fotografie chybně přijatých položek a zašlete je na adresu podpora@lelosi.cz. Uveďte, prosím, své údaje a číslo objednávky nebo faktury. Uděláme vše pro to, abychom problém vyřešili způsobem, který pro vás bude nejvhodnější.
V balíčku, který jsem obdržel, chybí položky z objednávky. Co mohu dělat?
Zašlete nám seznam chybějících položek na adresu podpora@lelosi.cz a my se postaráme o to, abyste je co nejrychleji obdrželi. V e-mailu uveďte své údaje a číslo objednávky nebo faktury, aby mohla být vaše reklamace co nejrychleji vyřízena.
Chci vyplnit formulář pro vrácení zboží na webových stránkách, ale neznám číslo své objednávky. Kde ho najdu?
Číslo objednávky jste obdrželi v našem prvním e-mailu po nákupu, v potvrzení objednávky. Pokud jej nemůžete najít, pošlete nám prosím zprávu na podpora@lelosi.cz a my vám pomůžeme.
Kdy obdržím nové zboží, které jsem chtěl vyměnit/vrátit?
Výměna/vrácení zboží může trvat až 14 pracovních dnů. Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží a zkontrolujeme je, vyřídíme váš požadavek co nejdříve.