🎄🎀 -40 % na vybrané produkty. Použijte kód: LELOSI40🎀🎄 Osvěž svůj styl – podívej se na novinky! 25% sleva na KAŽDÝ druhý levnější produkt s kódem: LELOSI25 🎁 Dárek zdarma ke každému nákupu nad 2 500 Kč! 🎁

REKLAMACE

Snažíme se dodávat jen ty nejlepší produkty, ale bohužel si také uvědomujeme, že někdy musíte objednávku vrátit nebo reklamovat. V případě, že vám produkt nevyhovuje, můžete jej vrátit do 30 dnů od zakoupení.

V případě, že si přejete produkt vyměnit za jiný, můžete tak učinit do 30 dnů od zakoupení produktu, ale je nutné zaplatit poštovné ve výši 180 Kč (90 Kč za vrácení produktů pomocí služby GLS a 90 Kč za nové poštovné). Poplatek za dopravu zaplatíte při převzetí nového balíku s vyměněným zbožím.

Za uhrazení nákladů na výměnu vám bude poskytnuta kompenzace ve formě dárkové karty. Na váš e-mail vám zašleme digitální dárkovou kartu v hodnotě 180 Kč. Tuto dárkovou kartu můžete použít při nákupu dle vlastního výběru v průběhu jednoho roku na našich webových stránkách.

V případě, že chcete produkty vrátit, můžete požádat o vrácení peněz. Vrácení pomocí služby GLS stojí 90 Kč a bude odečteno z částky vaší refundace. Vrácení a výměna poškozených a nesprávně přijatých produktů je zdarma.

Když vyplníte některý z formulářů pro vrácení, budete mít možnost vytvořit štítek pro vrácení GLS. Otevře se formulář, kde zadáte svou adresu a kontaktní údaje a vytvoří se štítek s našimi dodacími údaji. Tento štítek můžete vytisknout, nalepit na obálku nebo krabici, ve které vracíte zboží, a nechat jej v balíkovém obchodě dle vašeho výběru. Jakmile obdržíme váš balíček a zkontrolujeme obsah, žádost bude zpracována do 14 pracovních dnů.

Po obdržení vráceného zboží zkontrolujeme jeho dostupnost na skladě. Jestliže položka, kterou jste požadovali k výměně, již není skladem, automaticky vám vrátíme částku za nákup, namísto provedení výměny.

Poslat balík s již vytištěným přepravním štítkem je možné prostřednictvím některého z GLS ParcelShopů a GLS ParcelBoxů, není možné vrátit balík přes AlzaBoxy. Přes odkaz můžete vidět všechny dostupné GLS ParcelShopy a GLS ParcelBoxy, které by Vám měly umožnit vrácení balíku.

V případě, že si nepřejete vrátit své produkty pomocí služby GLS, můžete tak učinit na své náklady, ale je nutné nám poskytnout sledovací číslo vaší zásilky. Vaší žádosti můžeme vyhovět pouze v případě, že můžeme sledovat vaši vratku a potvrdit její příchod na naši adresu. Pošlete nám prosím e-mail na adresu info@lelosi.cz a my vám poskytneme informace o naší adrese.

Výrobek, který chcete vrátit, musí být v původním stavu: nový, čistý, se štítkem, v originálním balení Lelosi, nepraný a nenošený. Vyhrazujeme si právo odmítnout vaši žádost, pakliže obdržíme produkt, který tyto podmínky nesplňuje. Tyto podmínky neplatí, pokud vracíte starší výrobek jako reklamaci poškození.


V případě, že potřebujete pomoci, zašlete nám e-mail na adresu info@lelosi.cz a my se pokusíme vám nalézt co nejvhodnější řešení.

Co dělat, když se nepodaří vygenerovat přepravní štítek?

Pokud se Vám během vyplňování formuláře nepodařilo vygenerovat přepravní štítek, nezoufejte. Můžete si jej snadno vytvořit znovu prostřednictvím následujícího odkazu:

👉Vytvořit přepravní štítek

Postup je jednoduchý a rychlý. Pokud byste přesto narazili na jakýkoliv problém, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme!

Jak můžeme pomoci?