Nově nás můžete kontaktovat telefonicky na 277 009 009.

REKLAMACE

Snažíme se Vám doručit ty nejlepší produkty, ale bohužel jsme si vědomí i toho, že někdy nastanou situace, kdy musíte produkt vyměnit, vrátit nebo dokonce napsat stížnost.

V případě, že Vám produkt nevyhovuje, můžete ho jednoduše vrátit 30 dní od jeho zakoupení.

Přejete-li si produkt vyměnit za jiný, můžete to tak udělat do 30 dnů od jeho zakoupení, avšak je potřeba uhradit poštovné v hodnotě 180 Kč (90 Kč za vyzvednutí kurýrem u Vás a 90 Kč za znovu odeslání nového produktu k Vám). Poplatek za dopravu uhradíte až při převzetí nového balíku u Vás doma. Tato je Vám však kompenzována v podobě dárkové poukázky v totožné hodnotě, která má platnost jeden rok.

Pakliže se rozhodnete, pro vrácení produktu a žádáte o vrácení peněz, můžete produkt poslat poštou nebo jiným kurýrem. Uschovejte si potvrzení o odeslání. V případě, že využijete našeho smluvního kurýra, náklady na doručení ve výši 90 Kč budou odečteny od vrácené částky.

Doporučujeme opatrně otevřít balík a ponechat ho v původním stavu, nechat štítky připevněné k produktu, dokud si nebudete jistí, že Vám produkt dobře sedí. Vyzkoušejte správnou velikost produktu na jiném oblečení, ne na kůži. Dejte pozor na make-up, pudr, vlasy a jiné.

Produkt, který si přejete vyměnit/vrátit musí být v původním stavu a to: nový, čístý, se štítkem, v původním LELOSI obalu, nepraný a nenošený. V případě, že na produktu budou známky používání, nebude Vám vrácena plná částka za produkt.

Jakmile obdržíme produkt, který nevyhovuje našim podmínkám vrácení/výměny zboží (produkt byl nošený, opraný, nemá štítek, není v původním obalu LELOSI, je špinavý nebo zapáchá), vyhrazujeme si právo odmítnout vrácení/výměnu.


V případě, že potřebujete pomoc, napište nám prosím na naši mailovou adresu info@lelosi.cz. Rádi se společně pokusíme najít vhodné řešení Vašeho problému.
Jak můžeme pomoci?