Nově nás můžete kontaktovat telefonicky na 277 009 009. Jarní úklid LELOSI: zachyťte svou slevu! 25% sleva na KAŽDÝ druhý levnější produkt s kódem: LELOSI25

VŠE O LELOSIDORUČENÍ

Objednávky do 2000 Kč - poplatek za doručení je 110 Kč
Objednávky nad 2000 Kč - doprava zdarma

Objednávky do 2000 Kč - poplatek za doručení je 110 Kč
Objednávky nad 2000 Kč - doprava zdarma

Přibližná doba dodání je 3 až 6 pracovních dnů.

Během našich prodejních špiček a promo akcí může být doba zpracování a odeslání některých objednávek o něco delší. Máte-li jakékoli dotazy nebo obavy ohledně časového průběhu vaší zásilky, neváhejte se obrátit na náš tým péče o zákazníky a požádat o pomoc.

Při doručení Zásilkovnou Vám přijde email s odkazem, kde si můžete změnit den doručení nebo adresu. Pokud Vám doručení domů již nevyhovuje, můžete přes tento odkaz zvolit dodání na vámi vybrané volné výdejní místo.

Při doručení kurýrem GLS Vám přijde email s odkazem, kde můžete sledovat polohu balíku. Pokud Vám doručení domů již nevyhovuje, můžete GLS přes email nebo telefon požádat o doručení do ParcelShopu.

FAQ

Jakmile zásilka opustí náš sklad, obdržíte potvrzení o odeslání se sledovacím číslem.

Aktualizace sledování může trvat až 2 dny.

Na stránkách jsou podporovány tyto platební metody: platba na dobírku, platební/kreditní karta a zálohová faktura.

Samozřejmě je můžete vyměnit. Vyplňte prosím formulář pro výměnu. Zde najdete veškeré potřebné informace. Máte-li další dotazy, kontaktujte nás na adrese info@lelosi.cz a my vám rádi pomůžeme.

Prosíme, abyste nám zaslali fotografii poškozených produktů na adresu info@lelosi.cz. Založíme reklamaci a pokusíme se problém vyřešit k vaší spokojenosti.

NYNÍ TRENDY