30% sleva v prosinci! Použijte kód: DEC30

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Vítejte na webových stránkách LELOSI.CZ, které spravuje firma UVECTO d.o.o. (dále jen: firma). Webové stránky byly vytvořeny za účelem informování širší veřejnosti o firmě a jejích službách. Prosíme vás, abyste jako návštěvník našich webových stránek dodržoval všechny níže uvedené podmínky. Prohlížením nebo používáním těchto webových stránek potvrzujete, že jste si tyto podmínky přečetli, že jim rozumíte a že s nimi souhlasíte a plně přijímáte.

Majitel webových stránek se s náležitou péčí pokusí zajistit přesnost a aktuálnost informací na webových stránkách. Zároveň si vyhrazuje právo měnit obsah webových stránek nebo jejich doplňování ukončit kdykoli, bez jakéhokoli předchozího oznámení, a nepřebírá žádnou odpovědnost za opětovné obnovení webových stránek. Majitel webových stránek může také kdykoli a bez jakéhokoli oznámení změnit služby, výrobky, ceny nebo programy popsané na těchto webových stránkách. Před použitím údajů z webových stránek ověřte přesnost informací ve firmě. Použití ochranné známky majitele webových stránek je povoleno pouze po předchozím souhlasu majitele webových stránek. Veškeré texty, fotografie a ostatní obsahy, které jsou na webových stránkách znázorněny, shromáždil a upravil majitel webových stránek a jedná se pouze informativní údaji shromážděné za účelem prezentace služeb firmy UVECTO d.o.o..

INTERNETOVÝ OBCHOD LELOSI.CZ

Všeobecné podmínky internetového obchodu jsou sepsány podle Zákona o ochraně spotřebitele Republiky Slovinsko (ZVPot), Zákona o ochraně osobních údajů Republiky Slovinsko (ZVOP-1), Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR) a Zákona o elektronických komunikacích Republiky Slovinsko (ZEKom-1) a zohledňují i mezinárodní kodexy elektronického obchodu.

Všeobecné obchodní podmínky stanovují provozování internetového obchodu, práva a povinnosti uživatele a internetového obchodu a upravují obchodní vztah mezi internetovým obchodem a zákazníkem. Zákazníka zavazují všeobecné podmínky, které jsou platné v okamžiku nákupu (odeslání internetové objednávky). Uživatel je při odeslání objednávky vždy obzvlášť pozorný na všeobecné obchodní podmínky a odesláním objednávky potvrdí své seznámení s nimi.

Nákup v internetovém obchodě LELOSI.CZ je možný s registrací nebo po uvedení potřebních udajů. Při registraci návštěvník získá uživatelské jméno, které je shodné s adresou jeho e-mailu a heslo. Registrací se návštěvník stane uživatelem internetového obchodu.

CENY

Veškeré ceny v internetovém obchodě LELOSI.CZ jsou uvedeny v CZK a jsou včetně 21 % DPH. Ceny platí v okamžiku odeslání objednávky a nemají předem stanovenou platnost. Nabídka platí do odvolání. Slevy a akce se zpravidla nesčítají. I přes mimořádné úsilí zajistit co nejaktuálnější a nejpřesnější informace se může stát, že je informace o ceně chybná. V tom případě nebo v případě, že se cena zboží změní během zpracování objednávky, umožní firma zákazníkovi odstoupení od nákupu.

ZPŮSOB PLATBY

Internetový obchod umožňuje následující způsoby platby:

  • Platba na dobírku – kupující zaplatí doručovateli v hotovosti, jakmile objednané zboží doručí na adresu kupce.
  • Kreditní/debetní kartou.
  • Platba převodem – po předchozí dohodě.

POPLATKY a DORUČENÍ ZBOŽÍ

Kupující je kromě kupní ceny za objednané výrobky povinen uhradit i veškeré poplatky za doručování při převzetí zboží s výjimkou objednání jednotlivého zboží, které má u popisu poznámku: »poštovné zahrnuto v ceně« nebo »doprava zdarma«.

K doručení objednávek na území České republiky používáme zásilkové služby GLS, WE-DO a zásilkovnu. Objednané výrobky vám doručí na adresu, kterou jste uvedli jako doručovací adresu. V případě, zda v době doručení nemůžete zásilku převzít, kurýr se pokusí o doručení další pracovní den. Pokusy o doručení jsou celkem tři. Je možné taktéž požádat kurýra o uložení na nejbližším výdejním místě dané kurýrní služby.

Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič Vám zanechá oznámení o zásilce. To Vám přijde buď SMS zprávou nebo na Váš email, který jste uvedli v objednávce.

Jestliže se první doručení nezdařilo, podnikne kurýr další pokus o doručení. Můžete pro další pokus o doručení vybírat z několika variant doručení.

Vybírat můžete z následujících možností:

  • Doručení na původně uvedenou adresu – Vy si vyberete den.
  • Doručení na jinou adresu nebo jinému příjemci dle Vaší volby.
  • Doručení balíku na výdejní místo dle Vaší volby. Balík zůstane na výdejním místě a Vy si ho můžete vyzvednout v následujících pěti pracovních dnech. Nový pokus o doručení se neprovádí.
  • Souhlas s uložením. Řidič může doručit Váš balík na Vámi určenou adresu, i když nikdo nebude doma. (Pouze GLS)
  • Odmítnutí převzetí. Balík se vrací odesílateli.
  • Vyzvednutí balíku v GLS depu. Balík zůstává v depu a Vy si ho můžete vyzvednout do pěti dnů. Nový pokus o doručení se neprovádí. (Pouze GLS)

VÝDEJ FAKTUR

Tento internetový obchod je maloobchodním obchodem, se zaměřením na prodeji konečným spotřebitelům (B2C). Umožňujeme tak prodej B2C prostřednictvím našich internetových obchodů a nenabízíme možnost výdeje faktur právním osobám. V případě, že chcete s naší společností navázat vztah B2B a koupit větší množství zboží, kontaktujte prosím náš velkoobchod na e-mailu info@lelosi.cz.

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A POSTUP NÁKUPU

Kupující může požadované zboží objednat e-mailem nebo zakoupením v internetovém obchodě. V případě internetového nákupu se musí návštěvník internetového obchodu poskytnout potřebné údaje k odeslání.

Následně může uživatel zahájit proces objednání. Kupující má před potvrzením objednávky možnost objednávku zkontrolovat a zadat opravu vybraných výrobků a množství vybraných výrobků. Po potvrzení nákupu může kupující opravy objednávky upravit oznámením e-mailem, avšak pouze do okamžiku, kdy je zboží odesláno.

Postup nákupu:

1. krok: Kupující se v nabídce internetového obchodu vybere požadované zboží a množství a výběr potvrdí kliknutím na tlačítko »přidat do košíku«. V případě nákupu několika různých výrobků se proces u každého zboží opakuje. Jakmile je výběr zboží ukončen, má kupující k dispozici kontrolu shrnutí objednávky. Po kontrole obsahu objednávky výběr potvrdí kliknutím na tlačítko »Dokončit objednávku«.

2. krok: Po odeslání objednávky obdrží kupující e-mailem oznámení, že je objednávka přijata. V tomto kroku má kupující znovu možnost obsah objednávky zkontrolovat. Pro případ chyb při nákupu má kupující k dispozici i možnost zrušení objednávky. Kupující může objednávku zrušit ve lhůtě 2 hodin po odeslání objednávky e-mailem. V případě zrušení e-mailem je ve zprávě potřeba povinně uvést následující údaje: v předmětu zprávy: Zrušení objednávky a číslo objednávky; a v obsahu zprávy: a) název výrobku b) jméno a příjmení kupujícího a c) adresu kupujícího.

3. krok: Pokud kupující objednávku nezruší, jde objednávka do dalšího zpracování u prodejce. Prodejce po převzetí ověří dostupnost objednaného zboží a objednávku potvrdí nebo s odůvodněním zamítne. Při potvrzení objednávky prodejce kupujícího e-mailem informuje o předpokládaném termínu doručení. Pokud je zboží skladem, prodejce ve lhůtě 3-5 pracovních dní zboží vhodně zabalí a balík odešle adresátovi. Myslíme ekologicky a proto posíláme faktury emailem po doručení objednávky.

Kupní smlouva mezi poskytovatelem a kupujícím je uzavřena ve chvíli, kdy kupující objednávku potvrdí (kupující obdrží e-mail o stavu Objednávka potvrzena). Od této chvíle jsou veškeré ceny a další podmínky nákupu fixní a platí jak pro poskytovatele, tak pro kupujícího. Kupní smlouva je v elektronické podobě uložena na serveru firmy.

Bezpečnostní upozornění k použití všech výrobků.

Před použitím každého výrobku je nutné si přečíst návod k použití. Každý výrobek je potřeba před použitím bezpečným způsobem vyzkoušet. Pokud nejste zcela jisti, jakým způsobem výrobek vyzkoušet nebo nejste přesvědčeni, zda je výrobek bezpečný pro použití a může způsobit materiální škodu nebo újmu na zdraví lidí, vás žádáme, abyste výrobek nepoužívali, informovali o tom prodejce a výrobek mu vrátili. Všechny výrobky používejte dle vlastního posouzení a na vlastní odpovědnost.

Snažíme se o co nejpodrobnější a nejsprávnější popis výrobků a obrázků. I přesto nemůžeme zajistit, že jsou všechny uvedené informace o výrobcích a jejich obrázky zcela přesné. V případě nejasností ověřte přesnost informací u prodejce.
PRÁVO ODSTOUPIT OD SMLOUVY

U smluv uzavřených na dálku nebo uzavřených mimo obchodní prostory má spotřebitel podle ZVPot právo nás do 14 dní informovat, že od smlouvy odstupuje, aniž by musel uvést důvod svého rozhodnutí. Spotřebitel je fyzická osoba, jež nabývá nebo používá zboží a služby pro účely, které se netýkají jeho profesionální nebo podnikatelské činnosti. Možnost odstoupení od smlouvy podle ZVPot tedy NEPLATÍ pro právnické osoby.

Kupující, který od smlouvy nebo objednávky odstoupí, musí zboží vrátit nepoškozené v originálním obalu a v nezměněném množství. V případě, že prodejce zjistí, že je vrácené zboží poškozeno nebo že vrácené množství nesouhlasí, má prodejce právo odstoupení od smlouvy zamítnout a kupující je povinen uhradit i případnou vzniklou škodu.

Právo odstoupit od smlouvy nemáte v následujících případech:
Pokud zboží nebo příslušenství není vráceno v originálním nepoškozeném obalu, nepoužité, nenošené, neprané, čisté a v nezměněném množství.

Oznámení o odstoupení můžete předložit firmě s jednoznačným prohlášením, z něhož jasně vyplývá, že od smlouvy odstupujete. Oznámení o odstoupení nám můžete poslat:

  • písemně na adresu firmy;
  • v elektronické podobě na info@lelosi.cz, v tom případě vám přijetí oznámení o odstoupení od smlouvy neprodleně potvrdíme;
  • vyplněním jednoho z reklamačních formulářů na našich stránkách.

Má se za to, že jste prohlášení o odstoupení podali včas, pokud ji pošlete ve lhůtě stanovené k odstoupení od smlouvy. Důkazní břemeno ohledně uplatňování práva na odstoupení z tohoto článku nese spotřebitel.

Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete na odkazu: https://lelosi.cz/pages/reklamace

Pokud jste zboží už obdrželi a od smlouvy odstoupíte, musíte zboží do 30 dní po oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit na naši adresu. Má se za to, že jste zboží vrátili včas, pokud ho pošlete před uplynutím 30–denní lhůty k vrácení. Výrobky musíte vrátit nepoškozené, nepoužité, neprané, v nezměněném množství a v originálním, nepoškozeném obalu. Poškozené výrobky, výrobky ve změněném množství a výrobky v neoriginálním nebo poškozeném obalu není možné vrátit. Výrobky vraťte jako balíkovou zásilku, ne jako dopis. K výrobkům, které se vracejí, nemusí být přiložena kopie faktury. Je potřebné vyplnit formulář pro vrácení zboží na našich stránkách, abychom celý proces realizovali rychleji. V případě odstoupení od smlouvy hradíte pouze náklady na vrácení zboží.

Pokud jste objednané zboží již zaplatili, vrátíme vám všechny přijaté platby, za vrácené produkty nejpozději do 30 dní po obdržení vráceného zboží ve skladu.

Pokud jste zboží již obdrželi a od smlouvy odstoupíte, musíte zboží vrátit do 30 dní po oznámení o odstoupení od smlouvy. Vrácení přijatých plateb v tomto případě pozdržíme do převzetí vráceného zboží. Přijaté platby vám vrátíme stejným platebním prostředkem, který jste použili při nákupu. V případě platby dobírkou, nám uveďte Vaše číslo účtu ve formátu IBAN.

Doporučujeme, abyste nás před vrácením informovali po e-mailu, abychom se na nejlepším způsobu vrácení dohodli.

Pokud výrobek správně nefunguje nebo nefunguje podle vašich očekávání, prosíme, abyste nám napsali na email, kde vám zákaznická podpora ráda pomůže. Tímto způsobem zabráníte případnému chybnému použití výrobku a poškození samotného výrobku i případnému poškození jiných věcí.

U výrobků, u nichž zjistíme, že byly poškozeny z důvodu nesprávného nebo nevhodného použití, respektive zacházení, které není nezbytné ke zjištění povahy, vlastnosti a fungování zboží, nebudeme moci reklamaci zohlednit. Pokud budete chtít takový výrobek po zamítnutí reklamace znovu převzít, zašleme vám ho a k tomu vyúčtujeme poplatky spojené s doručením takového výrobku.

VADNÉ PLNĚNÍ

Prodejce musí kupujícímu předat zboží podle smlouvy a odpovídá za své vadné plnění.

Kdy vadné plnění nastává:

  • pokud věc nemá vlastnosti, které jsou potřebné k jejímu normálnímu použití nebo provozu;
  • pokud věc nemá vlastnosti, které jsou potřebné ke speciálnímu použití, k němuž ho kupující kupuje, a které byly prodejci známy, respektive by mu měly být známy;
  • pokud věc nemá vlastnosti a charakteristiky, které byly výslovně nebo mlčky dohodnuty, respektive předepsány;
  • pokud prodejce předl věc, která nesouhlasí se vzorkem nebo modelem, ledaže byl vzorek nebo model ukázán pouze z důvodu oznámení.

Způsobilost zboží k normálnímu použití se posuzuje podle obvyklého zboží stejného druhu a s přihlédnutím k jakýmkoli prohlášením prodejce o charakteristikách zboží, které uvedl prodejce nebo výrobce zejména v propagaci, prezentaci výrobku nebo uvedením na zboží samotném. Pro odpovědnost za vadné plnění se používají ustanovení zákona, který upravuje závazkové vztahy.

Jak se vadné plnění uplatňuje?

Kupující může svá práva z titulu vadného plnění uplatňovat, pokud nás o vadě informuje ve lhůtě dvou měsíců ode dne, kdy byla vada zjištěna. Kupující musí v oznámení o vadě vadu přesněji popsat a umožnit nám, abychom věc zkontrolovali. Oznámení o vadě nám může kupující sdělit osobně, přičemž mu musíme vydat potvrzení.

Kdy prodejce za vadné plnění neodpovídá?

Prodejce neodpovídá za vadné plnění u zboží, které se objeví po uplynutí dvou let, kdy byla věc předána. Pokud je předmětem smlouvy mezi prodejcem a kupujícím použitá věc, neodpovídáme za vadné plnění u zboží, které se objeví po uplynutí jednoho roku, kdy byla věc předána. Má se za to, že vadné plnění existovala již v době předání, pokud se objeví ve lhůtě šesti měsíců od předání.

ZÁRUKA

V případě, že je vaše zboží poškozené, můžete uplatňovat záruku. Na všechny produkty v naší nabídce máme záruku 12 měsíců. Záruka běží od data převzetí zboží. Záruku můžete uplatňovat s fakturou.

Záruka neplatí v případě:

  • fyzického poškození;
  • opotřebení z důvodu použití;
  • závad, které vzniknou z důvodu chybného, neodpovídajícího a nedbalého používání zboží.

Pokud oprava trvá více než 45 dní, vyměníme vám výrobek za nový, pokud to není možné, vrátíme vám plnou kupní cenu za výrobek.

Ochrana údajů Vaši osobní údaje budou pečlivě chráněny v souladu s platnými předpisy. Údaje získané při objednání zboží budou použity k zasílání nabídek, faktur a další potřebné obchodní komunikace mezi vámi a prodejcem. Za ochranu osobních údajů je odpovědný i sám uživatel, a to tak, že zajistí bezpečnost svého uživatelského jména a hesla i odpovídající programovou (antivirovou) ochranu svého počítače.

Přístupnost informací

Poskytovatel se zavazuje, že kupujícímu vždy zajistí následující informace:

  • identitu firmy (název a sídlo firmy, číslo rejstříku),
  • kontaktní údaje, které uživateli umožňují rychlou a efektivní komunikaci (e-mail),
  • podstatné charakteristiky zboží, respektive služeb (včetně poprodejních služeb a záruk),
  • konečnou cenu zboží nebo služby včetně daní nebo způsob výpočtu ceny, pokud ji z důvodu povahy zboží nebo služby není možné vypočítat předem,
  • dostupnost výrobků (každý výrobek nebo služba, která je v nabídce, by měla být přístupná v rozumném termínu),
  • platební podmínky, podmínky doručení výrobku nebo provedení služby (způsob, místo a termín doručení),
  • informace o případných dodatečných poplatcích za dopravu, doručení nebo zaslání či upozornění, že takové výdaje mohou vzniknout, pokud je není možné vypočítat předem,
  • dobu platnosti nabídky,
  • podmínky, termíny a postupy v případě odstoupení od smlouvy; kromě toho i to, zda a jaké jsou poplatky za vrácení zboží,
  • vysvětlení postupu při stížnosti včetně veškerých údajů o kontaktní osobě nebo službě pro vztahy se zákazníky,
  • seznámení s odpovědností za vady věcí,
  • možnost a podmínky poprodejních služeb a dobrovolné záruky, pokud je to potřebné,
  • při přípravě webových stránek může dojít k chybám, které nemůžeme ovlivnit a neodpovídáme za ně. V případě velkých odchylek cen nebo technických údajů vás o tom budeme při vaší objednávce informovat.

Mimosoudní řešení sporů a dalších prostředků právní nápravy

Prodejce vyvine maximální úsilí, aby byly případné spory řešeny dohodou, pokud to však nebude možné, bude k řešení těchto sporů příslušný soud v Lublani.

Údaje o zápisu do rejstříku s uvedením rejstříku a čísla vložky

UVECTO d.o.o.
Sídlo: Zagorica 12f, 1242 Stahovica, Slovinsko
IČO: 8491526000
DIČ: SI96314460
SKD: G47.910 – Maloobchodní prodej prostřednictvím zásilkového prodeje nebo internetu

Platforma pro řešení sporů

Od 15. února 2016 Evropská komise připravuje platformu pro mimosoudní řešení sporů. Spotřebitelé tak mají možnost řešit spory v souvislosti se svojí internetovou objednávkou bez zapojení soudu. Platforma pro řešení sporů ke k dispozici na webových stránkách http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Více informací o platformě pro řešení sporů ke k dispozici na webových stránkách http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.html.

Firma UVECTO d.o.o. v souladu s právními normami neuznává žádný subjekt mimosoudního urovnání spotřebitelských sporů než subjekt příslušný pro urovnání spotřebitelského sporu, který může uživatel zahájit podle Zákona o mimosoudním urovnávání spotřebitelských sporů Republiky Slovinsko.

KOMUNIKACE

UVECTO d.o.o. bude uživatele kontaktovat přes komunikační prostředky na dálko pouze, pokud se tomu uživatel výslovně nebrání. Reklamní elektronické a/nebo SMS zprávy budou obsahovat následující obsah:

  • budou jasně a jednoznačně označena jako reklamní sdělení,
  • odesilatel bude zcela evidentní,
  • různé akce, propagace a další marketingové techniky, budou jako takové označeny.

Rovněž budou jasně stanoveny podmínky účasti:

  • bude jasně představen způsob odhlášení ze zasílání reklamních sdělení,
  • přání uživatele, že si nepřeje zasílat reklamní sdělení, bude UVECTO d.o.o. výslovně respektovat.


NÁZORY/KOMENTÁŘE UŽIVATELŮ

Názory, respektive komentáře uživatelů a recenze výrobků, které zákazníci napíší, jsou součástí funkce obchodu, které jsou určeny společenství uživatelů. Poskytovatel umožňuje napsat názor kterémukoli registrovanému uživateli obchodu a před finálním zveřejněním je poskytovatel zkontroluje. Poskytovatel nezveřejní názory nebo příspěvky, které jsou jakkoli urážlivé, obscénní nebo dle mínění poskytovatele neposkytují přínos jiným uživatelům a návštěvníkům.

Odesláním názoru nebo komentáře uživatel výslovně souhlasí s podmínkami použití a povoluje poskytovateli zveřejnění části nebo celého textu ve všech elektronických a dalších médiích. Poskytovatel má právo obsah používat časově neomezeně a k jakémukoli účelu, který je v obchodním zájmu poskytovatele, včetně zveřejnění v reklamách nebo v jiných marketingových komunikacích. Autor názoru zároveň prohlašuje a zaručuje, že je držitelem majetkových a autorských práv k napsaným názorům a komentářům a že tato práva bez časového omezení přenáší na firmu UVECTO d.o.o..

Prohlášení o ochraně osobních údajů

Společnost UVECTO d.o.o. respektuje a chrání vaše soukromí. V našem Prohlášení o ochraně osobních údajů si můžete přečíst, jak nakládáme s vašimi osobními údaji.