35% sleva na KAŽDOU druhou položku s kódem: LELOSI35

REKLAMACE

Snažíme se Vám doručit ty nejlepší produkty, ale bohužel jsme si vědomí i toho, že někdy nastanou situace, kdy musíte produkt vyměnit, vrátit nebo dokonce napsat stížnost.

Pokud Vám produkt nevyhovuje, můžete ho jednoduše vrátit 30 dní od jeho zakoupení.

Pokud si produkt přejete vyměnit za jiný, můžete to tak udělat do 30 dnů od jeho zakoupení, avšak je potřeba uhradit poštovné v hodnotě 180 Kč (90 Kč za vyzvednutí kurýrem u Vás a 90 Kč za znovu odeslání nového produktu k Vám). Poplatek za dopravu uhradíte až při převzetí nového balíku u Vás doma. Tato je Vám však kompenzována v podobě dárkové poukázky v totožné hodnotě, která má platnost jeden rok.

Pokud se rozhodnete pro vrácení produktu a žádáte o vrácení peněz, můžete produkt poslat poštou nebo jiným kurýrem. Uschovejte si potvrzení o odeslání. V případě, že využijete našeho smluvního kurýra, náklady na doručení ve výši 180 Kč budou odečteny od vrácené částky.

Doporučujeme opatrně otevřít balík a ponechat ho v původním stavu, nechat štítky připevněné k produktu, dokud si nebudete jistí, že Vám produkt dobře sedí. Vyzkoušejte správnou velikost produktu na jiném oblečení, ne na kůži. Dejte pozor na make-up, pudr, vlasy a jiné.

Produkt, který si přejete vyměnit/vrátit musí být v původním stavu a to: nový, čístý, se štítkem, v původním LELOSI obalu, nepraný a nenošený. V případě, že na produktu budou známky používání, nebude Vám vrácena plná částka za produkt.

Ak obdržíme produkt, který nevyhovuje našim podmínkám vrácení/výměny zboží (produkt byl nošený, opraný, nemá štítek, není v původním obalu LELOSI, je špinavý nebo zapáchá), vyhrazujeme si právo odmítnout vrácení/výměnu.


Pokud potřebujete pomoc, napište nám prosím na naši mailovou adresu info@lelosi.cz. Rádi se společně pokusíme najít vhodné řešení Vašeho problému.
Jak můžeme pomoci?